“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under mars 2011

Av Henriette Louise - 28 mars 2011 19:07

Jag har vart dålig på att blogga den vecka som har gått. 

Det har blivit sommar tider!

Jag har inte gjort så mycket.

Vill säga att jag har twitter och heter hest96 där om ni undrar.

Idag har det varit en dag som inte har det inte har hänt så mycket på.

Ville bara skriva att jag lever!


//henriette louise

Av Henriette Louise - 21 mars 2011 16:40

HEEEJ!


Som jag skrev senast så har jag var jag i Falun igår!

Det var en underbar dag! Det var så himla kul att se skidåkning IRL.!!!

Emil Jönsson alltså han är såååå snygg!!!!!!

Jag fick autograf av honom Daniel Rickardsson Jesper Modin Anna Haag Charlotte Kalla Kikkan Randell och nån italjenare som jag inte vet vad han heter!

Men Emil Jönsson! Han är så snygg och söt och ja underbar på alla sätt! 

Jag såg liksom honom i ögonen och han såg mig i ögonen. Jag pratade med Charlotte Kalla! I´m Happy! Kommer dröja länge innan jag smält detta!

Men det är en sorglig sak; Skidåkningen är slut för säsongen :( 

Men Anna Kommer väl antagligen uppdaterna bloggen

http://www.annahaag.com under sommaren!

Hoppas även Emil och Charlotte gör samma sak!

Resten av veckan blire prao!

VI hörs sen

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 19 mars 2011 22:06

Heej!

Imorgon ska jag Henriette Louise Ståhlberg till Falun! 

Vet ni vad jag ska göra där? Ni kanske lyckades lista ut det med hjälp av rubriken, men om inte jag ska till Falun och se på skidåkning! SÅ JÄVLA KUL! Jag ska få se Emil Jönsson LIVE!!!!

Jag är helt glaaaad! 

Ska väl försöka få nån autograf också! 

Blir nog inget inlägg förren tidigast på måndag! 

Men vi hörs


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 14 mars 2011 22:13

Hej!

excuse me! Jag har inte orkat skriva! Men helgen var en sådan bra helg! 

Först vann Eric Saade melodifestivalen! På söndagen vann Emil Jönsson sprint kuppen i längdskidor! 

GRATTIS! 

Blir ett kort inlägg idag, och ska försöka blogga oftare! 

Hej Svejs!

   Emil Jönsson och hans tjej Anna Haag!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 6 mars 2011 19:12

Heej!


VM är över för nu. Gårdagens 3 mil för damer vanns av Norge men inte av Marit utan av Therese Jouhag. Idag vann Petter(Faaaaaan) 5 milen. 

Men SVerige lyckades bra med 5 medaljer. Vilket är bra!

Men nu är det över... INget mästerskap nästa år i skidåkning, utan då blir det tävlingar som vanligt. Men 2013 är det VM igen :) 

Hoppas ni har det bra, själv halv sörjer jag att det är slut :(

Men nästa helg är det tävligar i skidor igen!

Hej då så länge


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 4 mars 2011 14:37

Heej!

Idag var det stafett för herrarna. Blev en silver medalj för Sverige. Men vinnarna Norge. Faaaan. Inte att Sverige inte vann, utan att Petter Northug var med i stafettlaget. Men Silver är ju jättebra! 

I intervjun så verkar dem lite missnöjda. Men ikväll när det får sina medaljer tror jag det kommer sjunka in att ett silver är jättebra! 

Nu blir det snart blomsterutdelning.

Petter Northug gjorde världens sämsta grej vid målet. Först tystade han publiken, det kanske inte gör så mycket, men precis innan målgången stannade han in och väntade på Marcus, sen precis innan Marcus kom så gick han över mållinjen. Jävla GRIS

Vi ses sen  


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 3 mars 2011 20:07

Heeej!


Det blev en silver medalj för sverige i stafetten!!! Jag är så otroligt glad! Heja Heja Heja Herrarna imorgon! 

Tjejerna var riktigt glada på pallen!

  

Glad bild på Ida Britta Charlotte och Anna!



Hej då


//Henriette Louise 

Av Henriette Louise - 3 mars 2011 14:44

Heej! 


Idag är det stafett i VM i längdskidor! Det blir Silver eller Brons till Sverige. Har Charlotte bara bra skidor och toppen form nu så ska banne mej silver gå till Sverige! Just nu så leder Sverige över Finland som ligger trea. Men guldet går till Norge. Dem har ju Marit Björgen. Men Charlottes lucka växer hela tiden till Finland.  

Skriver om ett tag hur det gick! 


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards