“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under juni 2011

Av Henriette Louise - 30 juni 2011 23:48

Hej Hej!


Ja nu kommer mitt friidrotts snack igen.

Men idag kollade jag på friidrott. I damernas höjdhopp kom favoriten Blanka Vlasic 6:a (?) Vet inte när det händes senast. Resultatet var bara 1.90


Idag såg man ingen Blanka som man vill se. Blanka hade en tom blick, hon hade ingen glädje, hon verkade ledsen, hon verkade trött och var blek. Det är ingen Blanka man är van att se, eller som man vill se.

Hon var den personen som man såg i VM kvalet 2005. När hon inte lyckades ta sig till final.

Idag såg hon ut att vilja vara på en annan plats, på andra sidan jordklotet, ja hon såg ut att vilja sjuka genom jorden.

Det är absolut ingen Blanka som man vill se, Blanka är så otroligt fin, så det är inte roligt att se henne så, man lider nästan med henne.Undra om Blanka är lite sjuk? Hon verkar sjuk.


Hoppas hon lyckas bättre nästa gång!


Hej då!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 30 juni 2011 16:00

Eftersom det blev så många bilder senast, så antog jag att ni inte orkar mer prat just på en gång. Så jag gjorde ett tidsinlägg.

 Tänkte ta tillfälle att ta ett avsked av Jenny Kallur.


Tack Jenny för de fina åren på tävlingsbanan som du gav oss. Men skador kommer, men tyvärr lyckades väl inte dina skador gå. Jag tycker det är otroligt synd att du inte kan fortsätta. Jag tycker du har haft en lysande säsong om man räknar bort skadorna.

EM Silver

7 i VM final

Massa SM silver

Två SM Guld


Tyvärr kunde du inte hänga på din systers utveckling, men hon har ju tillome världsrekord på 60 meter häck.

Men tänk du är ändå Sveriges näst snabbaste häcklöperska på 60 Meter häck och sveriges tredje snabbaste häcklöperska på 100 Meter Häck.

Så tack Jenny för all fina år på banan!

 



Sorry för detta för ni bryr er säkert inte ens om henne. Men, men jag gillar henne!

Jag kommer förbereda några tidsinlägg för jag ska till sälen på lördag, utan dator :(

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 29 juni 2011 19:22

Jag ska ha ett litet bildregn på personer som jag gillar


    

Ola Salo

  

Johan Palm

    Alexander Rybak                                   Frida Sandén    Eric Saade, Molly Sandén   Robert Pattinson  Ida Ingemarsdotter

  Emil Jönsson Robin Bryntesson    Anna Haag  Charlotte Kalla

Helena Ekholm Jenny Jonsson   Carolina Klüft  Emma Green Tregaro Angelica Bengtsson    Blanka Vlasic   Ebba Ljungmark   Andreas Thorkildsen   Yelena Isinbayeva   Yannick Tregaro   Susanna Kallur   Lotta Schelin   Hanna Ljungberg  Jenny Kallur

Ja, jag gillar konstiga personer, men jag är sånn. Om ni undrar vad någon håller på med, så fråga bara! Blev en hel del, fler än jag räknat med!


C U Later


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 16 juni 2011 22:19

Jag har gjort någon slags ny header!

Den är inte snygg, men jag kände det var dags för en ny

Gjort på picnik.com


Har gjort några andra också kan lägga upp dem imorgon så får ni skriva om jag ska ha någon av dem!


//Henriette Louise


Av Henriette Louise - 16 juni 2011 16:29


En låt som du lyssnar på när du är arg- Nu eller aldrig, Frida Sandén.

En låt som får dig att skratta- Är du Vaken Lars med Timo Räisänen & Måns Jälevik

En låt som du kan spela på ett instrument- Den blomstertid nu kommer på tvärflöjt
En låt som du önskar att du kunde spela- Önskar jag kunde spela popular med Eric Saade på piano
Din favoritlåt vid denna tid förra året- Calleth you cometh i med The Ark

Din absoluta favoritlåt just nu- Calleth you cometh i med The Ark

En låt som absolut inte är din favoritlåt just nu- Oh my god med The Moniker

En låt som gör dig glad- Du gamla du fria på prispallen när det var skidåkning

En låt som gör dig arg- Ja vi Elsker dette landet på prispallen när det vart skidåkning

En låt som påminner dig om någon- Bada naken i en fjord med David Andersson

En låt som påminner dig om en plats- when you tell the world you're mine agnes & björn påminner mig om storkyrkan

 En låt som påminner dig om en viss händelse.

 En låt som du kan alla ord till- Jag ljuger så bra med Linda Bengtzing

En låt från ditt favoritband- Father of a son med The Ark
En låt från ett band du hatar- (Med arist) baby med Justin Bieber

En låt som alla vet att du älskar- The worrying kind med The Ark
En låt som ingen skulle förvänta sig att du älskar- In the club med Danny, och alla skulle ha rätt, jag älskar eller gillar inte ens den
En låt som du brukade gilla, men inte gillar nu- Give me your love med Fame
En låt som du inte gillade, men nu gillar- Vågar du vågar jag med Sanna Nielsen
En låt som du ofta hör på radion- Me and my drum med Swingfly

En låt som du önskar att du hörde på radion- Manboy med Eric Saade


Ja, jag hade tråkigt


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 8 juni 2011 20:51

Ja, jag kände att det var dags för ett inlägg!!


Det har ju nästan gått en månad. 


Ville bara berätta att jag slutar åttan imorgon. Ingen jag har längtat till.

På måndag drar jag på kryssning till finland.Inget jag längtat till.


Under sommaren kommer jag sakna skolan, karaten, Mina vänner i skolan, och Minea och Magnus från karaten. 

 Hare bra


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards