“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under augusti 2011

Av Henriette Louise - 30 augusti 2011 20:09

Det kan inte vara sant. Jo det är sant. Men varför? Jag tyckte det skulle gått bättre. Men tyvärr.


Ojjj Heej! Just ja, ni vet ju inte vad jag skriver om. Eller jo, möjligen Ellen om du läser det här. 

Men det är såhär att Jelena Isinbajeva hoppade stavhoppsfinal i VM idag, men tyvärr kom hon bara sexa :( 

Det är så sorgligt... 


Men kolla denna medaljlista

Olympiska spel

Guld2004 AtenStavhopp
Guld2008 PekingStavhopp
Världsmästerskap
Guld2005 HelsingforsStavhopp
Guld2007 OsakaStavhopp
Brons2003 ParisStavhopp
Världsmästerskap inomhus
Guld2004 BudapestStavhopp
Guld2006 MoskvaStavhopp
Guld2008 ValenciaStavhopp
Silver2003 BirminghamStavhopp
Europamästerskap
Guld2006 GöteborgStavhopp
Silver2002 MünchenStavhopp
EM i friidrott inomhus-medaljer
Guld2005 MadridStavhopp

Nu är det där kopierad men tryck här för att komma dit jag tog det ifrån. 

Avslutar med en bild på Jelena

Hej Svejs

 

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 29 augusti 2011 19:41

  Om nu något med Bolts tjuvstart igår var bra, så var det att tröjan åkte av!

Kolla magrutorna liksom! 


//Henriette Louise

ps. Det går inge bra för Jessica i sjukampen. Ds

Av Henriette Louise - 28 augusti 2011 18:02

http://svtplay.se/v/2514565/bolts_tjuvstart


Usain Bolt storfavorit på 100 meter, tjuvstarta ut sig ;( 

Klicka länken ovan får ni se.


Btw, roligare saker Carolina Klüft kom 5.a i längdhopps finalen ;) 

Det är bra :)


Inatt startar sjukampen ;) Svenskt hopp: Jessica Samuelsson ;) 

LYCKA TILL!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 27 augusti 2011 17:24

Hej! 

VM i friidrott har börjat! 

Sverige lyckades bra idag, 1 till semifinal 1 till final och 2 åkte tyvärr ut i kvalet ;/

Men stort grattis till Moa Hjelmer som tog sig till semifinal på 400 meter!

Även stort grattis till Carolina Klüft som tog sig till final i längdhopp! 


Bilden nedan är omgjord på http://www.picnik.com/  

   Visst var den lite cool? 


Hej Svejs!

//Henriette Louise







Av Henriette Louise - 23 augusti 2011 19:21

Heej!


Igår började skolan igen :) 

Idag började vi med lektionerna:) 

Tänk att jag har börjat nian? :)

Vart har alla åren tagit vägen? ;-P


Men den bästa läraren jag någonsin har haft, ska sluta :( 

Det får inte vara sant, den underbara läraren som har fått mig att älska Matematik så mycket som jag gör? Ska han sluta? Ja tyvärr... 

Inte nu, iår, när det gäller som mest. 

Men jag tänker göra allt för att mitt mål om MVG i matematik ska bli sant. 


//Henriette Louise


Ps. Inte sån rolig nyhet, men fångarna på fortet börjar idag :)

Av Henriette Louise - 19 augusti 2011 16:34

Hej!

Blanka Vlasic ska vara med i VM.

Vilken tur :)

                    

    Solen är just för att den är glad :) Flygplanet för att Blanka ska flyga till VM, och försöka ta sitt tredje guld :) ;) :P :D

Av Henriette Louise - 17 augusti 2011 23:09

        Du må haft en inte så bra säsong, men ett VM i höjdhopp utan dig, blir inget riktigt VM.


Blanka Vlasic är skadad, och VM ligger risigt till. Det är inte alls säkert att den dubbla VM guld medaljören kommer att ställa upp.

Blanka kommer med besked på fredag om det bli VM eller inte.


Hoppas jag får höra de orden jag vill höra: Det är ingen större skada, och jag kommer att starta under VM.

Man vet aldrig, men VM utan Blanka blir inget VM :(


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 17 augusti 2011 22:13


Ni har väl hört? Kronprinsessan Victoria är gravid! Det ska bli så roligt att följa uppväxten av det lilla barnet :)

Jag är så otroligt glad för deras skull   

Kram

//Henriette Louise 




Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards