“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under september 2011

Av Henriette Louise - 30 september 2011 15:17

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Behövs inga fler ord en just ordet FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. 

Kan ju säga att det gick något som för alla andra skulle vart bra skiiiiit på matteprovet. 

Jag tänker inte skriva mitt resultat, jag tänker aldrig komma ihåg mitt resultat, utan lägga det här bakom mig och verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen ge allt och lite till. Nu jävlar så ska jag verkligen få MVG på vart ända jävla matteprov vi har. 

Btw, vi har haft en jävla matte lektion med våran nya mattelärare och jag är redan trött på henne. Och jag är så jävla skit trött på VG i matte. Jag verkligen hatar VG i matte. Det är så sjukt så jag vill dö.


Men hejdå

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 29 september 2011 19:24

So och matte ja! So inlämning tills imorgon, matte prov imorgon.

Vad det kommer gå bäst på? Dum fråga!

Matte provet. 

För er som läst min blogg förrut (Typ Sanne och Ellen) så vet ni att jag är en mattenörd. Men det behöver man inte läsa min blogg för att förstå! 

Jag SKA få MVG på matteprovet imorgon. Inget annat finns i huvudet, det finns BARA MVG. Höga krav på mig själv? Nej, det behövs annars blir det ju inget MVG. Man får inte MVG gratis. 


Btw, jag fyller 15 år imorgon!!! 

Nu tror inte jag att jag borde blogga, utan fokusera på So:n och ABSOLUT på Matten.


Så hej svejs


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 28 september 2011 10:28

Jag har två saker att säga.


1. Nu har Nicklas slutat jobba på lindgårdsskolan, och jag saknar honom redan. Men vi är i och för sig lediga idag. Eller ja, vi har studiedag, så jag ska snart börja plugga matte. Så jag kan göra Nicklas stolt med ett MVG. 

Men i alla fall, Nicklas kommer vara den läraren jag kommer sakna mest av alla lärare jag någon gång saknat. Hans lektioner är oslagbara!


2. Igår var det idol! Moa gick vidare! Tillsammans med Amanda Fondell! 

De var riktigt bra båda två! 

Bilden överst är på Amanda och den underst är på Moa!


   


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 26 september 2011 21:24
Idag har vi firat av världens bästa lärare... Nicklas! 
Den peron som fick mig att inse hur jävla roligt matte är
Den som fick mig inse att jag faktiskt har talang inom matte
Den som fick mig att inse att man inte ska kasta bort 3 år för att plugga musik
Den som fick mig att inse att jag ska bli matte lärare. 
Den som fick mig inse att jag aldrig glömmer det han lärt mig.
 
Jag kommer aldrig glömma Nicklas lektioner, han är den coolaste läraren som har stått på denna jord!
Jag kommer inte glömma Nicklas som person heller. 
Imorgon slutar han, och jag kommer börja gråta, jag grät ju fan redan idag... 
 
Jag är ingen utan matte, och jag är inget utan ett MVG i matte, så Nicklas det har vart vårt mål hela tiden
jag kan säga till dig, jag ska fylla upp det målet, och det är väl bra att starta nu på Fredag?
Tack för tiden Nicklas, tack för allt du lärt mig, tack för att du är den du är.
 
//Henriette Louise
Av Henriette Louise - 25 september 2011 14:33

Hejsan!


Jag har redan jobbat med Matte, Franska och Engelska, och nu ska jag jobba med So i 30 minuter. 

Efter det ska jag plugga till idrottsprovet jag ska göra någon gång, sedan väntar plugg till Biologitestet imorgon och sist plugg till musik provet!


Nu ska jag jobba med So


Hej Svejs


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 23 september 2011 09:25

  Till Kroatien! 


Så är det och så kommer det alltid att vara, Kroatien är världens bästa land! 


//Henriette Louise 

Av Henriette Louise - 21 september 2011 08:26

Jag hatar dig mer än någonsin, det är bara så det är. 


Okej, asså det är en person som jag alltid hatat men nu hatar jag den personen mer än någonsin. 


Okej, nog om det nu ska jag ha matte/No men jag tänker ha NO, måste bli klar med mitt och Jennifers projekt. 


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 18 september 2011 19:51

Okej, det är inte så farligt som det låter, utan det jag menar är att 

Carin da Silva tycker att hennes bror Daniel da Silva är så snygg så hon hade blivit kär i honom om det inte vore hennes bror. 


Fattar ni? 

Så det är ingen olaglig kärlek, utan bara syskonkärlek!

Men jag vet inte om Daniel da Silva verkligen är så snygg.

Bilden nedan är på Carin och Daniel, vad tycker ni? Är Daniel så snygg verkligen? 

 



Ajja hade bra, nu ska jag se på idol! //Henriette Louise








Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards