“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under oktober 2011

Av Henriette Louise - 31 oktober 2011 11:49

Jag tänkte bara förklara varför jag har en vårbild och en höstbild på Victoria och Madeleine!


Victoria: Jo på våren var Victoria mycket smalare än hon är nu på hösten. Eftersom hon är gravid nu, och det var hon inte på våren. Därför har jag två bilder där!


Madeleine: 1: På våren hade hon blont hår nu har hon brunt hår! 2: Madeleine är smalare nu på hösten än hon var i våras, jag har ingen förklaring till varför, men hon har i alla fall inte vart gravid! Därför har jag två bilden där! 


Tjo då!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 31 oktober 2011 11:46

       

 
Av Henriette Louise - 30 oktober 2011 18:38

         

Av Henriette Louise - 29 oktober 2011 18:22


O M G! 

Av Henriette Louise - 25 oktober 2011 21:35

Hejsan!


Vi har kemivecka i skolan. 

Jag blev gruppledare, jippi!!!


Men skit samma jag tänkte mer skriva att Alfred kanske ska sova hos mig nästa vecka!

Sedan längtar jag även till 12-13 november! Skidåkningen börjar!!! 


Hade bra så länge!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 21 oktober 2011 18:38

Först: Förlåt Sanne för att jag kopierade din rubrik, men jag kom inte på nån bättre! 


Men igår var vi (8 och 9 på Lindgårdsskolan) på gymnasiemässa! 

Jag vill ju verkligen bli mattelärare! 

Det fanns några gymnasium som lät bra

Kungsängsgymnasiet
Rudbeckianska gymnasiet 
Kunskapsgymnasiet 
Jensengymnasiet 
Thoren Business School


Rudbeckianska gymnasiet ligger verkligen i topp för där kunde man läsa massvis med matte!! 

Jag ska typ gå på nått öppethus och sådär, och se hur det verkar innan jag bestämmer mig!  

Jag har velat bli lite olika saker genom mina år. 

När jag var mindre så ville jag absolut bli polis eller brandman.

När jag gick i femman typ ville jag bli undersköterska

När jag gick i sexan till åttan ville jag absolut bli artist

Nu när jag går i nian är jag ganska så säker på att jag vill bli mattelärare! 


jag älskar verkligen matte! 

Hade bra så lovar jag att vi hörs snart!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 15 oktober 2011 22:37

Jag har vart i Söderbärke fredag tills idag. 


Jag kan säga att det kommer bli otroligt skönt att sova i min egen säng inatt. 

För natten som var, så delade jag och Nora Tuvell på en enmans madrass, och hon rörde sig så mycket på natten så jag låg till största delen på golvet...! 


Men ajja så kan det också vara! Nu ska ni hade så bra! 


Hej svejs!

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 11 oktober 2011 22:07

Det som inte fick hända, hände. Det som jag trodde var omöjligt hände. Nu kommer pappa att skryta och vara så jävla glad. Jag såg inte matchen men jag läste nyss på aftonbladet att Sverige vann över Holland. BAAAAAAAAAAAJS. Hata hata hata hata fotboll. Vad ska sverige till EM och göra. 

Nu kommer pappa snart hem, så då måste jag höra massa jävla skiiiit.


Hej då


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards