“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under mars 2012

Av Henriette Louise - 31 mars 2012 16:34

Den dagen när jag blir fri
Ska jag släppa allt det där
Som har varit till  besvär
För att den dagen kommer jag bli
En sån som ger en andra chans
Som om ingen smärta fanns
En annan dag

Jag har alltid sökt en massa  svar
Det finns ingenting kvar
Å inget har jag fått
Av åren som har  gått
Jag har alltid väntat på nåt bra
Är det så här det ska va
När kommer min dag

Den dagen ska ni förstå
Att vi har alla mål att nå
Och en väg dit vi kan gå
En annan dag

Ohhhhh.....

Jag har  alltid sökt en massa svar
Det finns ingenting kvar
Å inget har jag  fått
Av åren som har gått
Jag har alltid väntat på nåt bra
Är det så  här det ska va
När kommer min dag

Det finns stunder jag inte kan  vinna
Det finns stunder jag bara vill försvinna
Vill va stark, jag vill  stå kvar
Men jag saknar ord

Jag har alltid sökt en massa svar
Det  finns ingenting kvar
Å inget har jag fått
Av åren som har gått


Av Henriette Louise - 31 mars 2012 15:40

Hejsan! Äntligen!

Jag suger på att blogga... Jag vet...


Men nu har let´s dance börjat, och det är inte sport, eller på sitt sätt är det väl det, det är ju dans, men alltså, jag räknar det mer som underhållning.

Att just det jag hejar på håller på med sport är en annan femma.

Jag kommer inte att skriva om honom, mer än att han är bra (om han nu är det)

Men igår var han bäst! Vem då, unrar väl ni som inte sätt det? Eller så skiter ni i det...

Men sak samma, jag säger bara vem det är, och inte vad han håller på med annars, och det är Anton Hysén!

Jag har sagt det förut, men nu LOVAR jag att jag ska blogga mer!


Hej svejs


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 15 mars 2012 22:08

Tiden som går,

Läker inga sår,

Flickan som gråter,

Vet att hon aldrig blir förlåten.

I hennes liv existerar bara smärta,

Som skär djupa sår i hennes redan sargade hjärta.

Tårarna som rinner,

Minnena som ännu brinner.

Hon vill inte leva mer.

Och det är det såklart ingen som ser,

Att denna flicka kanske snart inte finns mer.

Hennes blick dras allt oftare till en kniv,

Med hjälp av den vore det nog lätt att ta sitt liv?

Hon lyfter den & skär allt djupare sår,

Märker inte att tiden allt fortare går.

Nu kommer inte längre några tårar,

Men ändå är hon så rädd för att åter bli sårad.

Hon faller ihop,

Ingen hör hennes sista rop,

Nu finns inte flickan mer,

Men är det någon som det ser?

Av Henriette Louise - 3 mars 2012 20:54

Jag som skulle rösta på Molly Sandén nästa vecka i melodifestivalsfinalen...

Men jag bestämde mig nyss för att aldrig rösta mer, har jag inte röstat så kan ingen skylla på mig när det blir fel.


Det blev skit nyss i andra chansen ;(


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards