“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under december 2012

Av Henriette Louise - 15 december 2012 19:07

Jag har inte kunnat blogga, jag har vart tvungen att lägga fullt fokus på skolan, jag gick inte ens till mormor. 

I tisdags hade jag nationella i matte. 

På onsdagen hade jag muntliga nationella i matte, inlämning i franskan, och redovisning i franskan. 

Igår skulle två uppdrag in, plus att jag hade historia prov. 


Det jag har kvar denna termin är en franska läxa tills på onsdag, sedan är det julavslutning på torsdag! 

Jag kan inte berätta vad jag mer gjort, eftersom jag inte gjort något annat. 


Hej då, ni får hade så bra!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 13 december 2012 17:43

Tjatja blogen!!!!


Jag sitter hemma nu och pluggar.


Jag vet att bloggen är lite tråkig nu. Det är för att både jag och Henry har så sjukt mycket i skolan just nu. 


Men Henry har lovat att blogga efter fredag. Om ni inte orkar vänta tills fredag kan ni följa Henry på hennes sportblogg som ni hittar här.

Vi som inte gillar sport kan följa henne på twitter och instagram. Hon heter hest96 på både twitter och instagram.






PUSS//Henrys homie  

Av Henriette Louise - 12 december 2012 11:05

Tjatja bloggen!!!!



Jag och Henry sitter i skolan och pluggar nu. Vi har inga mer lektioner idag, men vi älskar skolan så vi sitter kvar ändå.


Eller juste vi har ju nationella muntliga idag. Det hade jag nästan glömt.

Jag är jätte hungrig men Henry vill inte äta. 

NI får en fin bild på oss när vi sitter i skolan och "pluggar"   


 


PUSS//Henrys homie

JUL

Av Henriette Louise - 11 december 2012 20:56

Tjatja bloggen!!!!


Jag är hemma och skriver en rapport om kommunismen. Det går sjukt bra just nu, eller inte.  


Visste ni att det är jullov snart. Bara den här och nästa vecka kvar. NAJS!!  


Imorgon är matten inställd så vi börjar inte förrän kl tio. Men jag och Henry är ju pluggisar som älskar skolan så vi kommer att vara där vid åtta ändå.  


 



 PUSS//Henrys homie

Av Henriette Louise - 11 december 2012 18:05

Tjatja bloggen!!!!


Idag var jag och Henry på stan och köpte lite julklappar. Nu har jag iallafall fixat en bra julklapp.

När vi hade gått runt en stund blev Henry så törstig så vi gick in på donken. Henry beställde en stoooor fanta och jag en liten fanta. Där satt vi tills Henry var tvungen att gå till tåget och jag till bussen.Innan vi gick så tjuvade vi massa sugrör.


Idag hade vi matte nationella i nästan fyra timmar. Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Hoppas på bra betyg.Imorgon är det ju muntliga också men det kommer nog gå bra. Bara inte bästaste Henry pratar för mycket, så att vi andra inte hinner säga nåt.


Imorse försov sig Henriette. Hon kom till skolan i sin pyjamas tröja och inte hade hon borstat håret eller tänderna heller.






 PUSS//Henrys homie





Av Henriette Louise - 10 december 2012 12:40

Tjatja bloggen!!!!



Nu sitter jag hemma och gör typ inget.

Imorgon är det skola igen och matte nationella. På onsdag har vi nationella muntliga delen och sen har vi två inlämningsuppgifter till på fredag. Så jag borde plugga men det gör jag inte. Ska snart gå och fixa nåt att äta sen måste jag städa mitt rum.  


Jag måste  också komma på vad jag ska köpa för julklappar. Det är ju bara två veckor kvar till julafton. 


Malcolm skulle ha vunnt x-factor. 

 



PUSS// Henrys homie


Av Henriette Louise - 9 december 2012 12:02

Tjatja bloggen!!!


Jag har inte hunnit blogga. I fredags var det X-factor och igår var det lördagsskolan. Kändes ovärt att vara i skolan på en lördag men jag får ledigt på måndag.



Lite suddiga bilder från X-factor.

               



Nu sitter jag hemma och lyssnar på Malcolm och försöker få klart min idrottsuppgift. Två av mina spotify konton tog slut idag, så jag fick göra ett nytt.



PUSS//Henrys homie


Av Henriette Louise - 6 december 2012 19:57

Tjatja bloggen!!!!


Jag var på erikslund idag och köpte puder på HM. Sen skulle jag leta julklappar men det var så jobbigt att gå runt med datorn så det blev inget. Får göra det nästa vecka istället.

Sen var jag på maxi med pappa och köpte toning. 

Nu är jag hemma och har jag tonat håret. Det blev inte så stor skillnad, lite mörkare bara. Jag vill att det ska vara brunt. Får tona det igen om några veckor. 

   


Imorgon ska jag vara i skolan vid halv nio och jobba med min iddrotsuppgift. Efter skolan blire hem och äta och sen åka till Stockholm och X-factor!!!      Men vem ska jag heja på nu när inte Malcolm är med ?!?





Puss// Henrys homie






Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards