“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Henrys kille

Av Henriette Louise - 5 december 2012 12:40

Tjatja bloggen!!!!!!

 

Jag och Henry är i skolan. Vi har egentligen slutat men vi sitter kvar ändå. Jag ska vara kvar till fyra sen ska jag träna. 

Imorse när jag skulle åka till skolan hade bussen redan åkt så jag gick hem och vänta på nästa buss.



Henry är deprimerad just nu för att hon kommer inte att kunna se skidåkningen. Eller sprint som hon trilskas med att kalla det. Men Henritte ingen vet vad sprint betyder.


 

Bästaste Henry brukar ju klaga på mina killar.
Här är en bild hennes kille Emil. Henriette han är ju inte ens snygg sen har han huggtänder också.


Nu måste jag plugga 


PUSS//Henrys homie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henriette Louise - 14 juni 2013 21:35

Jag bloggar nästan aldrig här, och har inte ens kommit upp i 300 inlägg och har bloggat i 2,5 år eller nått sånt.  Jag skyller på att jag inte har tid, men ska man ha en blogg, får man ta sig tid.  Därför har jag gjort en ny blogg. Jag kommer int...

Av Henriette Louise - 9 juni 2013 11:01

Eftersom att Prinsessan Madeleine och Chris valde att ha en privat fest, så vet jag inte riktigt vad som hände på festen, även om reportrar försökte ta bilder. Enligt tidningar, som fått hört det av gäster (Antar jag) så höll Chris ett känslosamt tal...

Av Henriette Louise - 8 juni 2013 17:26

Nu är de gifta!! Det var ett jättefint bröllop, och både Madeleine och Christopher (Speciellt han) var rörda, och ja allting var jättefint!     Superfint bröllop!!    Söta Estelle var på plats!   Madeleine och Christopher, Sweet!! ...

Av Henriette Louise - 30 maj 2013 21:37

Snart är det sommarlov, och visst jag gillar skolan, men min hjärna behöver paus från gymnasiet. Det är drygt en vecka kvar, sen får jag lite paus.  Det har snart gått ett helt år på gymnasiet. Känns som det var nyss jag skrev att jag slutar nian. ...

Av Henriette Louise - 19 maj 2013 22:06

(Blir mycket här helt plötsligt. Vänta er inte det i framtiden.)  Måste skriva lite mer om Petra Mede. Ja, tjat, prat, inte vet jag, kalla det vad ni vill!  Inför Eurovision hade nog de flesta en "ÅH nej varför ska hon skämma ut Sverige?" tank...

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards