“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under december 2010

Av Henriette Louise - 28 december 2010 17:59

Tänkte visa er restan av mina julklappar!


  

1. Bok om Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel 

2. Alla Twilight filmerna

3. En ny soptunna

4. Ett block

5. almanacka

6. Penn mugg

7. Vit vattentät armbandsklocka

8. Brev ställ

9. Presentkort på Gina Tricot och HM

10. Hårborste

11. post it lappar


+ En trisslott jag vann 75 kr på

Av Henriette Louise - 27 december 2010 19:35

Jag har blivit helgalen

 

Igår såg jag alla Twilight filmerna.

 

Idag har jag sett den första och ska se New Moon om ett litet tag. 

Sen blir det väl att se Eclipse i morgon bitti. Så jag har sett alla lika mycket!

 

Helt Twilight galen!

Och helt Ashley Geene galen!

Ashely spelar Alice Cullen. 

Och ja jag börjar tro att det är något fel på mig.

Men jag är helt galen i Twilight. 

Längtar till Breaking Dawn kommer

 

Men jaja hoppas ni inte är lika galna som jag.

Har ni hittat på något idag? 

Själv har det vart Twilight som gäller!

   Här är en såndär bild jag snackade om att jag gjorde.


 

    Och här är en till!

 

 

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 26 december 2010 21:10

Jag fick någon konstig idé att sätta ihop några bilder av twilight 


   Såhär ungefär ja! 


Får se om jag gjort fler tills imorron!



/Henriette Louise

Av Henriette Louise - 26 december 2010 16:44

Hej



  

Det här är mina favorit skådespelare

 

Ashley Greene

Robert Pattinson

Kristen Stewart

 

 

Ha en fortsatt bra dag



Henriette Louise

Hej

Av Henriette Louise - 25 december 2010 12:35

Hejsan

Idag har jag inte gjort nånting

I går var det julafton, och jag fick julklappar! 

Ni ska få se lite bilder på lite av julklapparna

     

  

  

 

 

            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards