“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under maj 2011

Av Henriette Louise - 14 maj 2011 18:14

Hej!!

Idag konfirmerades jag! Det var riktigt roligt att få visa upp allt man har gjort och tränat på så länge! Jag läste en text och sjöng solo. Den jävla vaktmästaren glömde att sätta på ljudet när jag skulle prata, men allt annat gick bra. Jag var inte heller lika nervös när jag sjöng, som jag trodde att jag skulle vara. 


Ikväll ska Eric Saade tävla i Esc. Så det skulle vara världens finaste konfirmations present om Eric vann alltihopa!


Så nu är jag konfirmerad!

Nu får jag mer tid för karaten!


Hade bra!


//Henriette Louise  

Av Henriette Louise - 12 maj 2011 22:59

Ja JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!



Eric Eric Eric Eric!!!! ILY!!!!!!!!! Eric Saade är i final i ESC!!!!!!


Jag är så jävla lycklig!!! Sverige ropades upp som sista bidraget! Yeeees! Jag blev otroligt glad!!!


Av Henriette Louise - 9 maj 2011 08:30

Jag lever! Har inte haft tid att blogga... 

Igår var det Big brother Katerina ut ur BB- huset. Ville ha ut Peter. Katerina var ju min favorit. Nu får jag förlita mig på Gurkan. Yee nej det ska vara buuuuuuuuh.


Hej då


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards