“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under augusti 2011

Av Henriette Louise - 15 augusti 2011 23:05

Anette Norberg är curlingens Silvia, och för er som inte fattar vad jag menar med det, så är Silvia drottning och Anette är drottning inom curling!

Anette har hållt på med curling sedan 1978, då skulle hon fylla 12 år.

  OS guld 2010   OS guld 2010   OS guld 2010 

OS guld 2006

OS guld 2010   

OS guld 2010, only seger kyss!

Bilden nedan: OS guld 2010, only seger kyss!

 

OS guld 2010

VM guld 2011    Nya lag Anette Norberg 

VM guld 2011  

VM guld 2011   VM guld 2011   VM guld 2011   Nya lag Anette Norberg   Nya lag Anette Norberg   

Nya lag Anette Norberg

En bild på Anette Norberg   Här är den berömda "mördarblicken" som bara Anette kan få till!


Blev många bilder, men som sagt jag gillar idrott!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 15 augusti 2011 14:36

som fyller år idag? Jo ingen mindre än den snygga sprintkungen Emil Jönsson!

Grattis på din 26:e födelsedag Emil!

   


Emil är bäääst! Han är snyggast och Anna ska vara så himla glad att hon har honom! Fast Anna är sjukt fin hon!



Här är några klipp!


Grattis Emil!!!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 12 augusti 2011 10:15

 


Jag ska ha en frågestund, som folk hade önskat.

Ni får fråga vad ni vill, och eftersom jag har ganska dåligt med läsare så har ni till tisdag på er. Så fråga på ni!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 11 augusti 2011 23:06

                Ebba Jungmark var den eviga Sverige trean i höjd förrut, bakom Kajsa Bergqvist och Emma Green.

Idag är hon den eviga tvåan bakom Emma Green, som nu heter Emma Green Tregaro.

Men i inomus VM i vintras var hon bästa svenskan och tog brons (Okej, ända Svenskan, men ändå)

Jag unnar henne det!


Lycka till framöver Ebba


//Henriette Louise


Av Henriette Louise - 11 augusti 2011 22:43

  Världens snyggingar. Så söta tillsammans!


  Vilken snygging. Så synd att han är upptagen, och att jag för tillfället är för ung också


  Alla snyggingar måste vara upptagna. Yannick är ju gift med Emma Green Tregaro


  Ola den snyggingen är gift och har barn


  Andreas är singel för tillfället, men jag är för ung ännu. :-(


Hej svejs!

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 9 augusti 2011 19:14

Hej!

Igår och idag och hela veckan har och ska jag gå på sommarskola!

Jag har Franska. 

Men idag på eftermiddagen var jag klar med dagens Franska, så då fick jag räkna matte! Jag ÄLSKAR matte!

Bara för att jag är så grym på matte!

Nu tror ni att jag skryter, men jag är faktiskt bra på matte även om jag bara fick VG.

Nu ska jag inte göra någonting mer att klockan halv tio slå på radion!



Haj Svajs!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 7 augusti 2011 18:48

 

Inte så snyggt gjort, men ändå!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 5 augusti 2011 23:21

Hur bor du: I ett radhus
Brukar du komma i tid: Ja, jag får panik om jag skulle vara sen.
Hur lång är du: Lång? Jag mäter bara 162 cm
Kan du laga mat: Nej
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går fortfarande grundskola
Vad har du på dig just nu: Shorts, linne och underkläder
Har du någon fobi: Mh, riktigt trånga utrymmen och att rita
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vilket är ditt senaste inköp: Oj, hm vet faktiskt inte
Din favoritdryck på morgonen: äppeljuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Fick från mormor
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Har sönder så mycket så jag inte kommer ihåg
Vem snackade du med senast: Typ min syrra
Varm favoritdricka: Vet inte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:Ingen
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte så svårt att få mig irriterad
Någon jag stör mig på: idioter
Intressen: Karate, musik
senaste person du kramade: Vet inte, kan ha vart någon av mina lärare

Senaste person du ringde: Mormor
Senaste person som ringde dig: Syrran
Vad drack du senast: Energidryck
Vill du ha barn: I framtiden kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte en enda kopp
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Vet inte
Brukar du baka: Nej
Röstade du i det senaste valet: Får ej rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Fångad av en stormvind
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: kycklig
Har du pengar på mobilen: Jadå


testet tog jag från: http://www.snyggareblogg.se/tester.html#

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards