“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Henriette Louise - 29 juni 2011 19:22

Jag ska ha ett litet bildregn på personer som jag gillar


    

Ola Salo

  

Johan Palm

    Alexander Rybak                                   Frida Sandén    Eric Saade, Molly Sandén   Robert Pattinson  Ida Ingemarsdotter

  Emil Jönsson Robin Bryntesson    Anna Haag  Charlotte Kalla

Helena Ekholm Jenny Jonsson   Carolina Klüft  Emma Green Tregaro Angelica Bengtsson    Blanka Vlasic   Ebba Ljungmark   Andreas Thorkildsen   Yelena Isinbayeva   Yannick Tregaro   Susanna Kallur   Lotta Schelin   Hanna Ljungberg  Jenny Kallur

Ja, jag gillar konstiga personer, men jag är sånn. Om ni undrar vad någon håller på med, så fråga bara! Blev en hel del, fler än jag räknat med!


C U Later


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards