“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Henriette Louise - 16 september 2011 21:21

OMG OMG OMG OMG OMG OMG!



Ponekad cudne stvari, Blanka je bila dobra u Svjetskom kupu nije imao sanse danas. Prazan je dosao samo pet. On je dosao kao sok, kada Emma Green Tregaro pobijedila Blanka, ali danas? Ebba Jung Oznaci pobijedila Blanka!

Ebba Jungmark je osobni rekord od 1 metar i 94 centimetara, u usporedbi s malo sitno Blanka Vlasic osobni rekord od 2 noge i 8 inca!

Samo luk i luk i reci zbogom za vanjsku sezonu!


För er (alla antar jag) som inte kan Kroatiska 


Det händer märkliga saker, Blanka som var bra i VM hade inte en chans idag. Blanka kom bara femma. Det kom som en chock när Emma Green Tregaro vann över Blanka, men idag då? Ebba Jungmark vann över Blanka! 

Ebba Jungmark har ett personligt rekord på 1 meter och 94 centimeter, vilket kan jämföras lite fint med Blanka Vlasic personliga rekord på 2 meter och 8 centimeter! 

Bara att buga och bocka och säga tack och hej för utomhus säsongen! 



Lite 200 meter nu, Johan Blake sprang på 19.26 den näst snabbaste tiden genom tiderna! 

Han var bara 7 (!) hundradelar ifrån Usain Bolts (otroligt snabba) världsrekord på 19.19. 

Fattar ni? Asa snabbt med andra ord.. Ska inte gå och springa så fort :O 


Hej svejs !!

//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards