“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Svar på frågestunden

Av Henriette Louise - 12 februari 2012 11:45

Vad är din Favoritmat?

- Svårt, kanske cos-cos med något till, eller potatisbullar med lingonsylt

 Hur ser din drömkille ut?

- Som Emil Jönsson på sätt och vis. Men drömkille finns egentligen inte. Träffar jag någon som är snäll och trevlig och om jag blir kär, så tror jag inte att utseendet spelar någon roll. 

Favorit program?

- Det är självklart musik och sportprogram. Men ska jag säga ett annat program så säger jag Glamour. 

Vem har varit bäst i idol? (alla sesånger)

- Bäst för att jag var galen var Johan Palm. Men bäst, bäst tycker jag Erik Grönwall!


 Är du kär i någon just nu?

- Inte kär, mest galen i Emil Jönsson. 

Gillar du knäckebröd?

- Det är gott, med ost och gurka på. 

Saknar du Alfred?

- Fan heller

Vem betyder mest för dig i hela världen?

- Min mormor, absolut.

Favoritleksak genom tiderna?

- Vilka frågor! Men det var absolut alla mina mjukisdjur, och min docka som hette Cecilia

 Skulle du vilja skaffa piercingar?

- Jag har i öronen, men på andra ställen, nej. 

Gillar du att skriva noveller?

- Det är roligt, även om min fantasi inte är den bästa, så det blir oftast sanna noveller. 

Vem litar du mest på?

- Än en gång, min mormor. 

Ser du fram emot att byta skola?

- Det ska bli spännande. Men jag kommer självklart sakna Lindgårdsskolan. 

Varför är du beroende av vissa kändisar, är det för att du är kär i dom eller bara för att de är talangfulla? :)

- Jag är egentligen inte kär, kär i någon, det är mer att de är sjukt snygga, men självklart kommer talagfullheten in.

Jag gillar ju inte bara killar, och jag är inte lagd åt det hållet att jag är kär i tjejer så där är det talangen.

Men både och!


Tack Astrid för frågorna!!


Hej Svejs!


//Henriette Louise

 
 
Sanne

Sanne

12 februari 2012 16:39

sv: Nej, men jag har spanskaprov på fredag så jag fick göra engelskatestet på torsdag ist :)

http://sannetherese.blogg.se

Henriette Louise

12 februari 2012 21:37

Jaha okej, bra.
Fick panik först...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henriette Louise - 14 juni 2013 21:35

Jag bloggar nästan aldrig här, och har inte ens kommit upp i 300 inlägg och har bloggat i 2,5 år eller nått sånt.  Jag skyller på att jag inte har tid, men ska man ha en blogg, får man ta sig tid.  Därför har jag gjort en ny blogg. Jag kommer int...

Av Henriette Louise - 9 juni 2013 11:01

Eftersom att Prinsessan Madeleine och Chris valde att ha en privat fest, så vet jag inte riktigt vad som hände på festen, även om reportrar försökte ta bilder. Enligt tidningar, som fått hört det av gäster (Antar jag) så höll Chris ett känslosamt tal...

Av Henriette Louise - 8 juni 2013 17:26

Nu är de gifta!! Det var ett jättefint bröllop, och både Madeleine och Christopher (Speciellt han) var rörda, och ja allting var jättefint!     Superfint bröllop!!    Söta Estelle var på plats!   Madeleine och Christopher, Sweet!! ...

Av Henriette Louise - 30 maj 2013 21:37

Snart är det sommarlov, och visst jag gillar skolan, men min hjärna behöver paus från gymnasiet. Det är drygt en vecka kvar, sen får jag lite paus.  Det har snart gått ett helt år på gymnasiet. Känns som det var nyss jag skrev att jag slutar nian. ...

Av Henriette Louise - 19 maj 2013 22:06

(Blir mycket här helt plötsligt. Vänta er inte det i framtiden.)  Måste skriva lite mer om Petra Mede. Ja, tjat, prat, inte vet jag, kalla det vad ni vill!  Inför Eurovision hade nog de flesta en "ÅH nej varför ska hon skämma ut Sverige?" tank...

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards