“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Henriette Louise - 3 december 2012 17:34

Tjatja bloggen!!!!!

 

Idag hade jag matteprov och det gick inte bra.    Får hoppas att det blir godkänt iallafall.

 

Jag var på gymmet efter skolan och sprang. Jag måste få bättre kondition

 

Nu sitter jag hemma och chillar lite. Ska äta snart sen blire plugga.


Visste ni att bästaste Henry ska vara med och sjunga på lucia i skolan. Jag ska fixa lucialinne till henne på torsdag.


Nu blev det här ett sånt där tråkigt inlägg utan nån bild.


PUSS//Henrys homie

 

 

 

Av Henriette Louise - 3 december 2012 09:33

Tjatja bloggen!!!!

 

 

Sorry för jag inte har bloggat. Jag vet att ni har saknat mig men nu är jag tillbaka.

Nu sitter jag  i skolan med Henry. Vi håller på att jobba med vår uppdragsinlämning. 


Henry var i Norge i helgen och tävlade. Hon vill inte säga vad hon tävlade i men det var inte sång.

Hon kom trea, visst är hon duktig!!

Här får ni en ledtråd vad det var för tävling.

  





På fredag är det Stockholm och X-factor. Snart är det jul!!!!!



PUSS//Henrys homie


Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards