“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Henriette Louise - 9 oktober 2011 17:10

Hahha, ja det här är ifrån i vintras när Carolina Klüft och Susanna Kallur skulle leka kommentatorer. Det såg så roligt ut, eftersom det såg ut som att de inte visste alls vad de snackade om egentligen ;) Susannas kommentar: Charlotte och Kalla, var ju bäst ;)  <-- Ni kan se klippet om ni klickar någonstanns på texten ;) 



André Pops: Förutsättningarna för loppet dem överlåter vi åt våra kommentatorer att förklara

Carolina Klüft: Ja, nej men vi känner oss redo här. Vad säger du Sanna, om dagens lopp?

Susanna Kallur: Ja, jag ser fram emot det här oerhört mycket och jag hoppas att Charlotte och Kalla, Charlotte och Kalla, Charlotte och Anna kan ta in lite.

Carolina Klüft: Ja, Marit Bjørgen har ju sett riktigt ruskig ut alltså, vi såg henne i mördarbacken i går det var ju något enormt steg eller drag som hon hade i åkningen.

Susanna Kallur: Ja, jag tror Johaug hon, hon är också vass på dehär klättringarna, så…

Carolina Klüft: Henne får vi se upp för.

André Pops: Har ni vart ute och testat banan så ni vet vad det är som de ska ge sig ut på?

Susanna Kallur: Vi har gått vid sidan av mördarbacken, det har vi gjort.

Carolina Klüft: Ja, och vi kände att det var en riktigt tuff stigning här och, men vi tror att tjejerna kommer fixa det här idag, och skejten är ju väldigt bra stil här för både Charlotte och Anna Haag

 Jonas Karlsson: Charlotte och Kalla

Carolina Klüft: Så att vi tror på tjejerna stenhårt alltså, heja Sverige



Så hej svejs!

//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 9 oktober 2011 12:48

Ingen kommer bry sig om det här. Men jag ska nu göra min lista på melodifestivalsvinnare från 1999-2011. Alltså den som jag tycker är sämst kommer på 13 plats, och den jag tycker är bäst kommer på första plats! 


13. Martin Stenmarck - Las Vegas (2005) (Verkligen inte bra)

12. Fame - Give me your love (2003) (Inte alls bra den heller)

11. Roger Pontare - När vindarna viskar mitt namn (2000) (Den är okej)

10. Malena Ernman - La voix (2009) (Okej)

9. Friends - Lyssna till ditt hjärta (2001) (Okej)

8. Lena Philipsson - Det gör ont (2004) (Ganska Bra)

7. Afro-dite - Never let it go (2002) (Ganska Bra)

6. Anna Bergendahl - This is my life (2010) (Bra) 

5. Carola - Evighet (2006) (Bra) 

4. Charlotte Nilsson - Tusen och en natt (1999) (Väldigt bra)

3. Charlotte Perrelli - Hero (2008) (Väldigt bra)

2. Eric Saade - Popular (2011) (Grymt bra)

1. The Ark - The worrying kind (2007) (Bäst)


För er som vet att det var samma Charlotte som sjöng 1999 som 2008, så kan jag säga att hon var gift 2008 vilken hon inte var 1999! 


Nu ska jag göra något viktigare i stället!


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards