“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Henriette Louise - 11 oktober 2011 22:07

Det som inte fick hända, hände. Det som jag trodde var omöjligt hände. Nu kommer pappa att skryta och vara så jävla glad. Jag såg inte matchen men jag läste nyss på aftonbladet att Sverige vann över Holland. BAAAAAAAAAAAJS. Hata hata hata hata fotboll. Vad ska sverige till EM och göra. 

Nu kommer pappa snart hem, så då måste jag höra massa jävla skiiiit.


Hej då


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 11 oktober 2011 19:42

Kan man inte få lästa kroatiska i skolan? Jag kan ju mer kroatiska än vad jag kan franska! 


Jag tänkte först bara säga det, men jag måste även säga att när pappa kommer hem från jobbet, så kommer han börja tjata om att Sverige förlorade mot Holland i fotboll. Matchen har inte vart än, men de kommer att förlora jag lovar er!


Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn usch jag hatar manlig fotboll, damfotboll är okej men inte mer!


Hej svejs!


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards