“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Henriette Louise - 1 mars 2011 14:27

Idag blev det inge Norsk guld! Äntligen slipper man höra det tråkiga nationalsången. Men idag måste man höra en annan tråkig nationalsång 

Det blir ett kort inlägg. Finland kom etta Norge kom tvåa och trea.

Sverige kom på 17 plats 22 plats 34 plats och 42 plats.

A, så kan det vara. Men inte är det kul inte. Nej.

Men grattis till Finland...


Hörs sen


//Henriette Louise  

Av Henriette Louise - 1 mars 2011 14:02

Vad har hänt med Sverige?? Vad i tusan har hänt? 

Dem är ju inte ens i topp 20? Vad har hänt? Vad är det med skidorna? För det måste vara nått med skidorna... 

Nu måste vallarna ta sig i kragen. VAD HAR HÄNT? 

Inte en svensk i topp.

Det är ett Svensk fjasko. VAD HAR HÄNT? VAD HAR HÄNT? VAD HAR HÄNT?

Det var sveriges sämsta lopp igår. Men det var ju ett superlopp om man jämför med idag. 

Idag blir det Finland eller Norge som vinner. 

Jag är orolig för svenkarna asså. 

Men imorgon ska Emil Jönsson och nån åka team sprint, och Emil vann ju brons i sprinten, så då ska vi väl få medalj? 

MEN VAD HAR HÄNT MED SVERIGE???


Jag skriver snart vilka som vann!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 1 mars 2011 11:37

HEJ!


Igår var det prisutdelning av gårdagens lopp. 

Topp 6 får ett pris och 1 2 3 får medaljer. 

Det var Norge och Finland med stänk av polen.

Längre ner kommer ni se resultatet. 

Först vill jag önska alla svenskar som ska åka idag lycka till! 

Hoppas Marcus Hellner vinner guld. För då blir han VM kungen hittills!

Sen vill jag tipsa om en rolig låt 

Klicka på länken

http://svt.se/content/1/c8/02/33/80/73/badanaken.mp3

Den är jätterolig!


Här är resultat listan;

  1. Norge
  2. Polen
  3. Finland
  4. Norge
  5. Finland
  6. Finland

Hejdå  Ses senare!


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards