“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Henriette Louise - 2 mars 2011 15:09

HEEEEEEJ!


Jag är glaaaad! Sverige tog guuuuuuuuuld!!!!!! På damsidan!!!!!!!!!!!!!!!! 

Nu har Sverige 2 guld! Det roligaste var ju självklart det! Men vet ni; Norge fick inte guld på herrsidan. Det fick Kanada!

Men tusen grattis till Sverige! Vilken vändning!!!!

Tackar gud att Marit Björgen inte var med i Norska laget!

GRAAAAAAAAAAATISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!


Blev en sjunde plats på herrsidan! 


Hej då från en glad


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 2 mars 2011 13:48

HEJ!


Idag står Team sprint på schemat för skidåkarna!

Det var klassiskt, och JA JA JA JA ÄNTLIGEN funkar Sveriges skidor! 

ÄNTLIGEN! JA! På både herrsidan och damsidan är Sverige i final! Detta kan bli en

bra dag! 

På damsidan är det Charlotte Kalla och Ida INgmarsdotter som kör. På herrsidan kör Jesper Modin och Emil Jönsson! 

HEJA HEJA SVERIGE! 

HEJA HEJA HEJA! 

Nu kommer jag skriva sen hur det gick i finalen!


Hej då så länge


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards