“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Henriette Louise - 5 maj 2012 21:18

Jag vill blogga, jag vill, tro mig.

Men jag är i skolan under dagarna, pallar inte blogga när jag kommer hem, allt blir skit.

Men jag hoppas på att det ska komma mer lust när skolan slutar, eftersom då har jag inget som står ivägen egentligen.

Men jag gillar skolan, jag bryr mig om skolan.


Visst ska man blogga när man har en blogg, det ska man, men när man inte hittar blogglusten blir det svårare

Men snälla, tro mig, jag vill blogga..


Har sagt allt för ofta att jag ska börja blogga, jag ger upp att säga det, i alla fall nu. Men mer än jag gjort nu, det önskar jag verkligen.


Vi får se, om jag får lust att blogga inom snar framtid.


Hej Svejs


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards