“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Henriette Louise - 6 maj 2012 18:00

Vad det är skönt när det är sol ute!

Man blir vips 380 ggr gladare!


Nu vill jag bara att solen ska stanna kvar, det är så tråkigt med regn.

Det kan regna på nätterna, så det inte blir så tort, men på dagarna, då ska det vara sol!


Jag mejlade nyss in no uppgiften som ska vara inne imorgon, och jag hoppas att det gick bra, det kändes i alla fall bra.

Just ja, för den delen hade jag Franska nationella i fredags, vi skulle bara ha läsförstålse, men jag orkade inte vänta en vecka på att ha hörförståelse, så jag fick göra det också, och jag klarade båda delarna!

Sen hade jag även engelska muntligt (nationella) i fredags, och där fick jag VG, jag är jättenöjd!


Hade bra!


//Henriette Louise

Av Henriette Louise - 6 maj 2012 16:12

Sanne, jag håller med dig.


Vad är det för mening, med att skriva allt man gör på facebook?

Skriver man att man är ful eller tjock eller dålig på något annat sätt, så söker man bara bekräftelse på att man inte är det.


Förut skrev jag på facebook när jag var förbannad över betyg på prov, men jag ville egentligen bara höra att det är bra. Jag skriver det inte nu, nu vet jag att tillexempel ett VG är bra.

(Jag blev liksom bara lite arg på min födelsedag förra året när jag fick VG på ett matteprov...)


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards