“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Henriette Louise - 24 februari 2011 20:31

HEJ!

En glad tjej som skriver! 

Marcus Hellner, ja en sådan person! Han vann, han vann guld i sprint i VM!!!! MARCUS HELLNER! VILKEN LYCKA!!!!

Inte nog med detta Emil Jönsson tog brons i samma tävling!!!!! 

Vilken svensk lycka!!!!!!!!!!

   Här är min fina bild!!!!!



//Henriette Louise



PS. Nästa VM lopp blir på lördag!!! Då blir det start för Anna Haag!

Av Henriette Louise - 24 februari 2011 13:26

HEEEEEEEEEEJ!!!


Jag fick VG! VG VG VG VG! Jaaaaaaaaa! 

Kanske ska säga vad jag snackar om! Jo Svenskaprovet!!!! 

 Snart blire sprint VM! Heja Emil och Heja Charlotte! 

Från damernas kval gick Charlotte Kalla  Hanna Falk Hanna Brodin och Ida Ingmarsdotter vidare från Sverige! Alltså alla svenskor!!!!!



Ajja Hade bra!


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards