“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Henriette Louise - 26 februari 2011 12:47

Hej!

Idag var det VM i längdskidor! Marit Björgen vann! 

Inte oväntat. 

Sveriges placeringar blev; 


Fyra: Charlotte Kalla

Sexa: Maria Rydqvist 

Tia: Anna Haag

30: Sara Lindborg


Ja, tre Svenskor i topp tio! Bra! 

Jag trodde Charlotte Skulle vara jättebesviken efter sin fjärde placering etfersom det bara var en placering upp till pallen. Men det var hon inte 



Charlotte och Maria gav betyg på sig själva;


Charlotte:          av          


Maria;                      av                   


Ajja, imorgon blir det lopp på herr sidan, med Marcus Hellner som största hoppet!


Undra om jag ska skaffa öronproppar tills prisutdelningen ikväll?

Dem är ju i Norge, och Marit vann ju... Men det blev även brons till Norge. Så jublet i kväll kommer vara högt!

http://www.youtube.com/watch?v=UsjtWb0r4Xc


Så här typ fast för norge och inte för tyskland! 

Det lär bli högt i alla fall!


Skriver lite senare


//Henriette Louise


Ps. Damernas nästa lopp är på

Måndag 28/210km K D13:00Individuell start

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards