“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Henriette Louise - 28 februari 2011 14:17

Vilken match det blev i skidåkningen idag...
Finskorna var super grymma! fyra finskor i topp åtta. 
Justyna Kowalczyk, gjorde ett superlopp och kom tvåa. 
Men vinnaren blev som vanligt Marit Björgen. Men denna gång var hon inte överlägsen. Jag tyckte ju lite synd om Justyna. Så mycket som hon kämpade. Hon lädde under nästan hela loppet.

Men som sagt idag glädjs jag med Marit. Och imorgon kommer jag inte kunna bli sur på Petter, för han är inte med.

Blev ju ingen svensk dag idag heller. VMs sämsta lopp för sverige. Förut har det vart minst en svensk i topp 6, men idag var bästa svenska på plats 11. Charlotte Kalla.  14. Anna Haag  25. Sara Lindborg 28. Ida Ingmarsdotter.

Gulden har ju bara gått till Norge och Sverige. Så imorgon måste det gå till Sverige. Imorgon kan ju ingen jävla Petter förstöra. YEEEEE!

LYCKA TILL KILLAR IMORGON. Då blir det väl medalj? Please. Måtte det gå bra. Snälla låt det gå bra. Snälla låt Sverige vinna.

Oavsett är dem bäst!

Ajja grattis till Marit. Skiqueen

//Henriette Louise 

Av Henriette Louise - 28 februari 2011 11:18

HEJ


Idag ska det väl bli en svensk dag?

Kalla och Haag. Känns bra! Det blir också Ida Ingmarsdotter och Sara Lindborg LYCKA TILL!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

 MEDALJ HOPPAS !!! 

CHARLOTTE OCH ANNA! HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HEJA SVERIGE



Skriver sen hur det gick!


//Henriette Louise

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards