“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under februari 2011

Av Henriette Louise - 9 februari 2011 12:01

Heej! 

Jag sitter i klassrummet och funderar. Man kan ju sluta att ha NO och SO så varför kan man inte sluta ha bild? Det borde man väl kunna göra? Elr? 

Varför kan man inte det? Jag hatar ju bild, så det borde väl gå att sluta med bild...

Ah det tycker jag. Idag just nu om ett tag ska jag ha So. Efter det ska jag ha engelska sen ska jag sluta. Efter det ska jag hem och sen ska jag ha karate.   Jag sitter bredvid en tjej som jag inte suttit bredvid sen två veckor tillbaka typ    Nu ska jag göra nått och snart börjar SO:n 


//Henriette

Presentation


Hej!
Jag heter Henriette!
Jag älskar att sjunga och så älskar jag matte och Twilight!
Jag bloggar typ aldrig, jag har en gästbloggare som ska hjälpa mig att få fler läsare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards